събота, 30 август 2014 г.

Светът на приказките: Червената шапчица


Едни от най-ярките ми детски спомени са свързани с тази прекрасна приказка. 
Имах щастливо детство. Дядо ми четеше детски книжка, а двете ми баби ми разказваха приказки. 
Една от любимите ми беше за малкото момиченце с червена шапка. Първоначално си представях  тази шапка като скиорска, а после като калпак до момента, в който  градската ми баба (наричах я по пазарджишки маниер стара майка) не ми обясни, че шапката имала съвсем друга форма, защото действието на приказката се развива не из нашите географски ширини. Когато ми раказваше историята и стигнеше до момента: „Бабо, защо са ти толкова големи ръцете?“, се включвах и аз в ролята на момиченцето. Когато стигнех до последния въпрос: „Бабо, защо са ти толкова големи зъбите?“  моята баба отговоряше страшно:„За да те изям!“ и започваше да ме гъделичка и двете се заливахме в смях...
Такова хубаво детство пожелавам на всички деца!


Книжка за оцветяване със задачки: може да видите и да свалите от тук.



3 коментара:

  1. Много от нас да израсли с тази приказка. Благодаря за споделянето!

    ОтговорИзтриване
  2. Марина Атанасова4 юли 2017 г. в 18:46

    Илиана, благодаря Ви за труда, за книжката с прекрасни илюстрации, артистичното изпълнение с музикален фон и книжката за оцветяване! Страхотно, кръгът е затворен, всичко има. Остава само да се драматизира от по-големичките деца.

    ОтговорИзтриване